Kızlar bebeğim 34 haftalık doğdu. Doğum kilosu 2195, 10. gün yoğun bakımdan 2160 olarak taburcu oldu. 42. gün grup için kontrole gittiğimde kilosu 3050ydi. Mama+meme gidiyorum son 1 haftadır önceden sadece anne sütü veriyordum. Sizce kilosu az mı? Bu arada 41 cm doğdu, şuan 50 cm. Çok da hızlı uzadı onun da kiloya etkisi olduğunu düşünüyorum ama doktor çok tedirgin etti beni aşırı zayıf diyerek