Melek2845 Bebeğin uyku kalitesini arttırıyormuş dlye duydum kullanıp memnun kalan var mı? Memnun kalanlar marka önerebilir mi?
KuzeyinAnnesi03 Melek2845 ben auran kullanıyorum hem kendime hem oğluma hamileyken kullanamya başlamıştım memnunum ayağının altına da direk lavanta yağı sürüyordum ben gaz için çok iyi geliyordu
endoplazmikretikulumiste Melek2845 sprey değil doğal olan yağ şeklinde olanlardan 2 damla yatağında ona uzak bir köşeye damlatıyordum daha iyi uyuyordu kendime de yapıyorum