Ben de yeni başladım ek gıdaya. Geceleri uyumamaya başladı kakasını yaparken biraz zorlanıyor ağlıyor zaten ağzını da açmıyor yedirirken geri çıkarıyoruz hatta ben çok rahatsız olunca bir kaç gün ara verip tekrar baştan başladım fazla mı üzerine gittim diye düşünerek şimdi daha rahatız. Bunlar ek gıda sürecinde olabiliyor. Çok fazla yedirmeyin bir çay kaşığı kadarla başlayın bir tatlı kaşığı max bir yemek kaşığı olarak devam edin ilk etapta. Sebze püreleri yedirin zeytin yağ ekelyin yedirdiklerinize zamanla rayına oturacaktır