Kızlar merhaba haftalardır içimi kemiren bir şey var doktormuz izinli olduğu için görüşemedim izini bitince gideceğim inşallah benim oğlum 9 buçuk aylık çnce yaptıklarını yazayım yeni yeni gel gel ve alkış yapmaya başladı baba dede gaga gibi kelimeler söylüyor evde yalnızken her şey çok normal ve güzel ama akranlarıyla asla oynamıyor korkuyor ona yaklaştıkları al dokundukları an ağlıyor bana gelmek istiyor evde ben seslenince bakıyor ama dışarıda huyu değişiyor sanki on kere sesleniyorum bakması için birde çok sinirli elinde ne varsa yere vuruyor ben kafamı sağ sol sallayınca dikkatini çekip gülüyor bilmiyorum endişelenmeye başladım son zamanlarda