Bugün sabah yanıma aldım geri geri giderek yüz üstü düşmüş kafasının yanı hafif şiş gibi doktorunu aradım hemen kusma , bilinç kaybı , harekette kısıtlılık yoksa bir şey yapmıyoruz dedi ama gene içim el vermedi buraya yazmak istedim sizin başınıza böyle bir şey geldi mi çok kötüyüm