Lugesyaa valla o zaman hastallik zamanıydı ondam galiba yemedi hastayken kesmek lazimmis denemeleri ben de zorlamadim vermedim. Zaten 9 ayina Kadar tadimmis ya zorlamamak lazımmış yoksa tamamen soğur. Kendiliğinden düzeldi gibi bizimki ya farkli seyler denedim. İrmigi cok sevdi bizimki bi su bardağı su ve bi yemek kaşığı bebek irmigini pişirdim icine hasladigim havuç, kabak falan hangi sebze varsa onu haslayip zeytinyağı dokup verdim sevdi oule öyle açıldı. Ha bir de zeytinyağını bizim kullandığımız zeytinyağından veriyodum onu degistirdim e bebekte bebeklere gore var asit orani daha düşük onu aldım sanirim daha hafif bence o da etki etti