kartal54 ay onu bana da yaptılar şimdi 2. Olacak kimseyi istemiyorum dinlemicem çünkü ilk bebeğim bu mama dğşmanları yüzünden kuvöze girdi açlıktan hemşiler bile emzirme yanlısı onlar bile mama getiriyordu bizimkiler istemiyordu çıldırttılar beni çocuk ağlıyor uyumuyor en sonunda girdi kilo kaybından sarılıktan
Sonra mamayı verdik o da rahatladı biz de aman insanlar çok bilmiş bak bana neye mal oldu