brcnrcvs benim kızımda da var en son cuma günü kaka yapti mesela ondada persembe günü çok ağladı ıkınıp duruyordu sürekli 1 çay kaşığı zeytinyağı verdim cuma sabah yaptı ondan oncede salı günü yapmisti doktora sordugumda olabilir normal dedi sadece zeytinyagi verdiğim için baya sıvı yapıyor öyle olduğu zaman şuan zorlanmadı için vermiyorum bekleyeceğim pazartesiye kadar yapmazsa doktora gidicem