Kendim çalışmıyorum tek büyüttüm kışta geliyor oğlumun konuşması yok fazla 2 li kelimeleri var anne gel vs hem sosyalleşmesi hemde dil gelişimi için istiyorum 2,5 yaşında yarım gün göndermek istiyorum ama gece hâla uyanıyor sabah 8 de de kaldırıp götürmek nası olcak birde orda kendini ifade edemeyebilir kafam cok karısık😒