Güzel anneler merhaba . Bebegım 4 aylık. Sunnet yaptıracaktık fakat kilosundan dolayı pipisi yarı gömük durumda tamamen gömülü değil. Bazı doktorlar yapılmasını bazıları sonraya bırakılmasını tavsiye etti. Yapısıklık durumu olup tekrar işlem gerekebiliyormus ilerde . Kimi doktorda ilerde yağ dokusu artar iyice zorlaşır dedi . Bir masaj yapılması gerekiyormuş sanırım. Tam anlayamadık ne yapışıyor . Yardımcı olursanız çok sevinirim.deneyim ve öneri istiyorum