Merhaba kızım 2 buçuk aylık olana kadar totalde 20 dk emiyordu 2 buçuk aylık oldu 15 e düşürdü 3 aylık olmasıyla birlikte 10 dakika emmeye başladı gittikçe düşüyor sizde durum nasıl üzülmeye başladım doktora sordum normal 4.aydan sonra ek gıdaya geçebiliriz dedi ama o da erken geliyor istemiyorum