Deletedmom_119 Ben size bunun cevabını birebir yaşadığım bir şeyle vereyim mi 💖kızımın 3 yaşına çok az kaldı, konuşması kendini ifade etmesi gayet güzel. Geçen eski telefonum geçmiş eline babasıda konuşan tom varya onu yüklemiş onla oynuyor epey oynadı, almak istedim direkt kriz hali başladı.. dedim bu yaşa kadar durdu neyse bugün oynasın yarın kaybederim ben bu telefonu.. 1-2 saat oynadı sıkıldı ama telefonu bıraktığında karşımda açıkça söyleyeceğim donuk bir çocuk vardı. Konuşması böyle anlatamıyorum da karışık kuruşuk oldu, kelimeleri toparlayıp cümle kuramıyor filan resmen gözlerimle şahit oldum o duruma. Bir daha da asla vermedim. İlk oynadığı günden vermemek için agresifleşti hırçınlaştı, yetmedi konuşması bile değişti algıları bi garip oldu neyse toparladık.. bu sadece 1-2 saat oynamayla oldu bu arada..