Günaydın herkese 🌻
Oğlum 5 ay 19 günlük düzeltilmiş 4 ay 5 günlük. 3,5 aylıkken uyku düzeni başlamıştı 9da uyur gece 2 kez kalkar emer hemen uyur ve 7 ya da 7:30 da günaydın yapardık. Öğlen uykuları çok iyi değildi ama geceleri çok güzeldi. Bu 1 haftadır bir şey oldu gece saatte bir kalkıyor ve uykuya döndürmek çok zor :( dün saat başı uyandı ama 4te uyandığında 6buçuğa kadar uyutmaya çalıştım. Asla uyumuyor kendi kendine konuşuyor. Bu neden olur? Atak mı yoksa diş mi anlamıyorum. Uykusuzluk sorun değil de uykuya döndürmeye çalışmak çok zor :(