Oğlum tam 29 aylık, hava daha çok soğumadan denesem mi diyorum fakat bezi takmayalim çıkaralım tuvalete yapalım dediğimde hayır diyor istemiyor zorlamak da istemiyorum gece kuru kalkıyor ama bu aralar uyanmasına yakın sızdırma oluyor bezde bu yüzden bir an önce kurtulmak istiyorum açıkçası ne yapmalıyım beklemeli miyim