annebalim_ ben bi ara benim kızım niye bu kadar uyuyor diye takıyordum uykudan kaldırdığım cok oldu sımdı aldım 14 15 saat uyuması normalmiş 😂 4 gundur emekliyor onun dısında kendıni kaldırır tutunarak yuruyordu tabı daha dengeyi koltuk kenarlarında saglayamıyor daha ama oyun mamasınım etrafında tur atıyor anne gel baba dede bu kelimeleri söylüyor emekleme de girince durmaz oldu yeni ogrendi ya bide sürekli yapmaya calısıyor yanlız bırakamıyorum bu arada kızım zaten uykuya meyilli oldugu ıcın saatını ben düzen kurdum 2 ay oncesı gunduz uykusu bıle 3 4 kere oluyordu onu 1 haftada 2 ye dusurdum 3 aylıkken basladım aksam hep aynı saatte yatırmaya hıc zorlamadım uyumlu bı bebek oldugu ıcın zorlamak cok sordum burda etrafımda olsun burda olsun uyuyan bebek pek denk gelmediği için tabı ben hep korktum kızım uyuyor diye 😂 tüm kan degeri de normal Allaha şükür o sekilde rahatladım gercı ben de esimde cok severiz uykuyu 😂😂 ben sadece düzen kurdum anne sütü alıyordu ben bu zamana kadar sagıp verdım hıc emmedi 4 gun once kestim mastıt yuzunden ayda 3 4 5 o kadar cok oluyordu ki saglık sorunu olmaya basladı sürekli ateslenıyordum mecbur kesmek zorunda kaldım suan mama alıyor alıstı biraz şükür bıde gel yapar Alkıs yapıyor gel diyor bı kac gundur bu sekilde devam ediyoruz Allaha şükür bide kusmamız olması hırıltısı var her doktor alerjiye bağladı derı testi yapıldı m
Cıkmadı kan alındı yumurta Beyazı sarısı süt fındık onlara da cıkmamıs ama hırlıyor kusuyor gecmedi bı turlu o cok canımı sıkıyor 😢