emirtimr1 gündüz uyuyordur memede emerken falan. Bazı bebeklere küçük kestirmeler yetiyor galiba öyle duydum ama size tavsiyem şimdiden beli başlı rutinler oluşturmaya çalışın mesela akşam uykusunu erkene çekin en geç 8,5-9 bence. Alışana kadar banyo rutini yapabilirsiniz ama kış geldi üşütmesin de. Biz öyle alıştırmıştık. Gündüz de aynı şekilde en geç 2 saatte yorulur bebekler uyutmaya çalışın. Saatleri az çok belli olursa ileride rahat edersiniz ama galiba 2 ayda atak var benimki de o zamanlar gündüz uyuyamıyordu uyutuyordum 15 dk da uyanıyordu biraz bekleyin bakalım ama akşam çok geç uykuya geçiyormuş ona dikkat edebilirsiniz