bebisliozlem Umena oha harbiden çok uygun fiyat üste çıksın saten olmasaydı iyiydi belki bir daha dogururum diye alırdım 🤣 ben penye almıştım likralı penye seviyorum ama iç gösteriyordu benimki 🥲