nurasya23 biberiye kullanıyorum sprey şeklinde kullanıyorum ama az çok işe yaradı diyebilirim tek çözüm zaman sonra eski haline dönüyor ,ilk gebeligimde de öyle olmuştu hatta o kadar dökülmesine rağmen hiç uzamadigi kadar da saçım uzamisti ilk defa kalçama kadar gelmişti saçım