Cipsdelisianne büyük supurgeyi 11 den önce açmam çünkü ses sabah ve gece geç saatte çok daha fazla yayılıyor. Uyuyan olur,hasta olan olur.
Dyson ile kırıntıları falan sabahta akşamda supuruyorum çünkü ses çıkartmıyor salon da çalıştırdım arka oda duymuyor alt üst nasıl duysun ki diyorum