Bebeğime doğduğundan beri hipp kullanıyorum ama son bir kaç aydır sanki bütün 800 gramlık iki numaraları bir yerlere saklamışlar gibi asla bulamıyorum annemlerin bulunduğu ile gittim iki e bebek bir sürü Migros civil gezdim asla yok getirde bile 2 numara 800 gram stok dışı hadi dedim küçük il diye belki kendi yaşadığım ile geldim toplu aldığım için internetten sipariş geçiyorum ben koskoca trendyolda gerçek fiyatıyla bir tane ürün yok ürün 750 lira trendyol üzerinden satışı 900 -1000 hatta daha yüksek fiyatlara hadi tamam dedim n11 gitti gidiyor hepsine baktım yine normal fiyatına satan kimse yok e bebek online baktığımda iki numara yine ve yine stok dışıydı eczaneden getirmesi için rica edince onlarda asla kendi fiyatıyla getirmiyor bu parayı veremeyecek değilim dahada fazlasını veririm ama diğer markalarda bu sorun yaşanmazken hippte özelliklede iki numarada olmadı aşırı canımı sıkıyor ülke içinde en çok kullanılan markalardan birisin tedarik sıkıntısını çözmek bu kadar mı zor gerçekten yoluma sma kullanarak devam edeceğim artık en azından bulması kolay tedariği bu kadar sıkıntı değil