Bizimde aynı şekilde evde, özellikle gece yattığında balgamlı öksürüğü oluyor, antibiyotik vermedi doktor bir iki gün izleyelim geçmezse veririz dedi, ama geçicek gibi değil , çok üzülüyorum gece uyurken boğulur gibi öksürüyor, 1 yaşında , gündüz ıhlamur içiriyorum hep