Merhabalar, ah bu merhabaları yazarken bile ne yorulduğumu anladım, bebeğim 50 günlük problemim tazyik öyle en başta falan değil sadece herkes başta olur diyor fakat emziriyorum başta bir geliyor memeyi çıkartıp boşaltıyorum emiyor sonra aniden tekrar başlıyor bunu silikon süt toplayıcı taktığımda da gördüm 3 4 dk tazyik sürüyor bu yüzden meme reddi kolik sancıları kilo kaybı mastit ne varsa yaşadım sağarak vermeyi denedim çok zorladı beni hem duygusal olarak hem işin içinden çıkamadım herşey kararında güzelmiş çok yoruldum. Emzirme danışmanlığına gittim defalarca yatarak emzir ucunu sık ön sütü sağ hiç biri tam çözüm olmadı çünkü tazyik sadece başta değil. Hiperlaktasyon oldum başta göğüslerim hep şişti sonra bebek büyüdükçe düzeldi ama tazyik kaldı en son bebeğim iyice memeyi istememeye başladı bende silikon ucun tazyiği baskıladığını farkettim göğüs ucu yaralarım varken bu da tazyik yüzündenmiş kısmak için sütü sıkıştırıyordu ucunu ve uca başladım ve süpriz olmayacak ki 2 gün içinde bebeğim memeyi çıplak almayı bıraktı şuan neyi doğru neyi yanlış yapıyorum inanın herşey karıştı, silikonla güzel emiyor hala bile boğazına aldığı oluyor ama yinede en azından memede uyuyacak kadar sakin çok şükür, memede uyumayı yaşayamamıştım resmen onu öyle mutlu görünce silikonla emzirmeye devam ediyorum fakat sütün azalır işte silikon zaten zor diye okuyorum şimdi böylede korktum neyi nasıl yapıcam hepten şaşırdım. Böyle bir tazyik yaşayan var mı bu sütün fazlalığıyla ilgili değil çünkü sütüm normal şuanda yada silikon uçla uzun süre emzirebilir miyim? Uzun oldu hakkınızı helal edin ama gerçekten zihnim darmadağın oldu iyice.