gularslan11 şöyle ki 9 10 ay dönemi çok zor geçti aşırı kalkardı dediğim gibi her uyanması açlık değil bende ilk açlık diye düşünürdüm siz akşam bişeyler yedirmeye çalışın sevdiği falan yatmadan da sütünü içirin 2 saate uyanırsa birşey vermeyin uyutmaya çalışın fazla ses etmeden . Son beslenmeden 4 saati geçince o uyanmış olursa yine verin . Sonra sabaha kdr bir 4 saat daha dursun uyansa da vermeyin . Bu şekilde beslenme azaldıkça uyku düzene girecek birazda dediğim gibi diş sıkıntısı vardır gece uyanmanın en büyük sebebi o diş granüllü alın çok huysuz olduğunda ağrı kesici verebilirsiniz . Gün içinde dişleri için eline soğuk şeyler verebilirsiniz yemeyeceği sadece ağzına sokacağı şeyler dişleri için .