Merhaba öncelikle 🌸
Naçizane tavsiyem Eğer 6:00 da uyanıyorsa mutlaka iki uyku yaptırın
9:30-10:00 gibi ilk uyku
3:00-4:00 gibi de ikinci uyku ama 4 ü geçmemeli ki akşam 20:30-9:00 gibi gece uykusuna geçmiş olsun.
Benim bebeğim 16 ayı bitirecek bu hafta örnek olması için düzenimizi paylaşıyorum ;
7:00-7:30 Uyanış (6:30-7:00 gibi uykuda 150cc mama yediriyorum)
8:30-9:00 Kahvaltı
11:00 Ara Öğün
11:30-12:00 Uyku
(Bu sıralar tek uykuya düştü sanırım artık biz tek uykyys geçiyoruz 🥲)
1:30-2:00 genelde uyanır
2:30 Öğle yemeği
4:00 Ara Öğün
6:00-6:30 Akşam Yemeği
(Normalde iki uyku yaptığı için saat 8:00 gibi hece maması yediriyor 9:00 gibi uyumuş oluyorduk ama suan bu düzen biraz şaştı uykudan dolayı ama düzen olduktan sonra bebiş sizi yönlendiriyor bu süreci de şu şekilde yönetiyorum çok uykusu varsa akşam yemeğinden sonra saat 7:30 gibi az bir mama yapıp uyku aşamasına geçiyoruz)
-Uyku ritüeli uyguladım doğduğundan beri her gün yatmadan önce duş, masaj, sarılma ve ninni Faslı sonra yatağa geçiyoruz.
Yatakta yanında yatıyorum ninni açıyorum ve pış pış sesiyle uyuyor. 5 aylıktan beri de kendi yatağında uyuyor 🙏
( Ekstrem durumlarda ayağıma aldığım ya da kucağımda sarılarak uyuttuğum oluyor örneğin bu akşam 🥲 çene diş ve köpek dişi aynı anda geliyor biraz ağrılı 🥺)