Burcin_metehan Arkadaşlar bebeğim 12 aylık tırnaklarını kesemiyorum.Uyurken ve emzirirken deniyorum uyanıyor 😞Sizler nasıl kesiyorsunuz ?🙂
Burcu60 Burcin_metehan ya uyandığında uyku sersemligiyle ya da uyurken başka türlü mümkün değil dün ayak tırnaklarını uyurken keseyim dedim onda bile izin vermedi
ma9419 Burcin_metehan benimki 5 aylık bebek şarkılarından açıyorum Onu dinlerken sakinleşiyor biraz el tırnaklarını kesiyorum ama ayaklarını mümkün değil tepişiyo sürekli çok zor oluyo
Melteminprensesi Burcin_metehan bebekliğinden bu yana hep uyanıkken kestim kestiğimde farkında gibi sadece izliyor 🥰 sekiz aylığız bu arada ayaklarını keserken birazcık zorlanmıyor değilim ama ellerde sıkıntı yok çok şükür :)
Zeynepazram Banyodan sonra kestim ben ilk kez kestigim halde zorlanmadım makas seklinde olan tırnak makasıyla kes yanında biri olsun bılegını tutsun piş piş sesi ac öyle kes
Leylak83 Burcin_metehan uyanıkken kesiyorum . Konuşarak... oda beni ve tırnak makasini izliyor.. sorun yaşamadım bu zamana kadar 5 ay 25 günlük kizim
Arenn 9 aylık olucak uyanıkken mümkün değil hamakta uyutuyorum hafif hafif sallıyorum o şekilde kesiyorum daha demin kestim uyanıyor sallayınca tekrar uyuyor😊