18 aya 5 gün kaldı ve son 3 gündür aynen bu şekilde. Gece beslenmesini kesmiştim ve öncesinde de uyansa da emip uyuyordu. 3 gecedir aynı saatte uyanıp 2 saat kadar uyanık kalıyor ve memeyi verene kadar sürekli ağlıyor ama versem de uyumuyor bir yandan emip bir yandan diğerini mıncıklıyor sürekli. Dişten dolayı herhalde diyordum ama bu aya özgü bir güncelleme sanırım. Nasıl geçecek bakalım :(