Eve geldim hala ateşi düşmedi ya nasıl böyle doktorlar var anlamıyorum . Serum yaptılar orda 37.8 çıktı ateşi , diyorum ki çocuğun ateşi var eve gidincebartar ben biliyorum dedim . Bana diyor ki sakin olun ilaca boğmayalım , ateşi yükselirse calpol verin ya da yine hastaneye getirin diyor . Yerinizde olsam ilaç bile kullanmam viral enfeksiyon olduğu için diyor . 🤦🏻♀️ ateşi napıcaz diyorum ? Dışarıda hava da çok soğuktu . Uzun kollu giydirmeyin soğuk bi şey yapmaz diyo . Oğlumun ateşi 38.2 oldu tekrar şu an .