rymhnm Merhaba canim anneler, safra kesemde taş var ve ameliyat olmam gerekiyormus. 5 aylik bebeğim var ve emziriyorum. Aranızda benimle aynı şartları taşıyan anneler var midir? Süreç nasıl ilerledi? Bilgi verebilir misiniz?
Elayberosmom rymhnm ameliyattan cıktıktan sonra ilk gün biraz zor oluyor sonra toparlaması cok kolay. Yediğine içtiğine cok dikkat etmen gerekiyor ameliyattan sonra . Çok yağlı, çok baharatlı şeyler yememen gerekiyor örneğin . Doktor her şeyi söylüyor zaten.
mkatugbas rymhnm bebegim 23 gunlukken oldum artik son asamadaymis cok buyuktu taslar. Ilk gun zor sonra kolay hatta soyle soyleyeyim. Robotik oldum ben safra ameliyatini sezeyan kesigimden daha once iyilesti. Korkma hic masallah 5 aylikmista bak bebisin.
pantenkelebek rymhnm merhaba size nasıl bir ağrı veriyor acaba ya. Benimde safra kesesinde küçük taşlar varmış dün baktılar 1hafta öncesi çok kusma yaşadım 1aydir da ara ara sağ kaburga tarafımdan sırtıma agri çekiliyor sizinde mi böyle ağrısı
Gamzeay1 Doğumdan 10 gün sonra oldum maalesef acısı berbat bişe ameliyat oldum kurtuldum sabah evime geldim çocuguma baktım doğum kadar ağrılı değil korkmayın ❤️ geçmiş olsun
rymhnm Gamzeay1 tesekkur ederim. Bebeğimi düşünüyorum. Ağlarsa nasil susturacaklar. Falan şimdiden aklım hep onda.
rymhnm Bebegi ne zaman emzirmeye başlıyoruz. Ameliyat sonrası ağrı oluyor mu? Bebeğimi kucağıma alabilir miyim?
Merve1601 rymhnm 24 saat sonra sütünüzü sağıp emzirebiliyorsunuz zaten kapalı ameliyat göbek deliği be göğüs arasındaki delik biraz sızlıyor o kadar merak etmeyin korkulacak hiçbir şey yok bebek küçükken olmanızı öneririm sağlıcakla kalın🌺
Gamzeay1 rymhnm evet maalesef bunları düşünmeden edemiyoruz ameliyatta narkozu alana kadar hıçkıra hıçkıra ağlıyordm ama sağlıklı olmadan da bakamayız onlara öyle düşünelim 💖
Eesmaaanur rymhnm 2 hafta önce ameliyat oldum. Uzun uğraşlar sonucunda sonunda oldum. Benim de bebeğim 5 aylık. 1 aylıktan beri çekiyorum bu illeti. Sürekli acillik oldum vs. Ameliyat olmadan önce sürekli dolaba süt sağıp attım az çok demedim. Nerdeyse 3 güne yetecek sütü vardı. ameliyata girmeden önce çıktıktan sonra sürekli sağım yapıp attım sütüm azalmasın diye. Sadece toplamda 2 gün emzirmedim doktorda emzirdigim için ona göre antibiyotik verdi. Sütüm bu süreçte maalesef azaldı ama çoğaltmak için uğraştım ve çok şükür başardım. Asla ümitsizliğe kapılmamak gerek. Sadece ilk zamanlar kucağıma alırken sorun oldu. Dikişlerim karnımda çünkü. Bunun dışında ameliyattan çok korkan biri ve 2 sezeryan geçirmiş biri olarak söylüyorum kesinlikle korkulacak bir şey yok. Çok basit ameliyat. Hemen o gün ayağa kalkıyorsunuz. Ameliyatınizi geciktirmeyin derim. Çok geçmiş olsun. 🌸
Masalikra1 rymhnm rabbim sadece uyi doktorlarla karsilastirsin diyorum Cok gecmis olsun turkiyede en cok yapilan 2. Ameluyt cok basit ve hemen toparlayabilcegn bi ameluyt korkma canimmm hayirlisiyla olup biterr.. ben yasadiklarimdan snraa sadece hayirli doktorlarlla kaesilastirsin diye dua ediyrm aciyi cocugu kucagima almayi onlara dusunmeyi birak cektiklerimden sonra .. iyi bi doktor da hayirlisiyla olup bitsin 🤲🤲🤲
eymenesra rymhnm canım naptın ameliyat oldun mu 7,5 aylık bebeğim var ameliyat ol diyorlarlar ve emziriyorum nasıl yaptın emzirme işini bebeğin nasıl durdu sensiz ameliyattan değilde bebeğime kim nasıl bakacak korkusu var