Ealp eminevin kampanyası var internetten araştırın 250 miydi 500 bin miydi neydi peşinat verirseniz ocakta hemen parayı veriyor size arabayı yani öyle hatırlıyorum. Tam hatırlamıyorum. Eşim göstermişti . Fuzulev inde illahaki vardır ben bilmiyorum onu. Görümcem 300 bine girdi az girdi çünkü extradan parası vardı düşükten ödüyordu peşinat falanda vermedi yalan olmasın 6 8 ay arasında aldı galiba tam hatırlamıyorum kaç olduğunu. 1 m ya kaç ay olur bilmem zaten değişiyor peşinat vermezsen düşükten ödersen uzun aylar ödüyorsun peşinat verir yüksekten ödersen kısa sürede alıyorsun fuzul evde çok tanıdığımız var giren aklıma geldi eşimin 2 teyzesinin oğluda fuzuleve yazıldı ama eminevi bilmiyorum bende eşime oyüzden fuzul eve girelim diyorum. Biraz karışık o işler ya kuralı var kurasız da var sanırım. Sen hangisine girmek istersen çekilişsize girin bence