Merhaba herkese kızım 3 yaşında bezi bırakalı da baya oldu. Ama vajinal bölgede pişik oluyor. Her çişten sonra temiz içerikli ıslak mendille siliyorum ve havlusuyla kuruluyorum. Büyük tuvaletinden sonra yıkıyıp kuruluyorum. Ama bugün çiş yaparken acıyor dedi baktım kızarmış. Yeni bir pişik kremi aldım ama ne yapabilirim? Bu yaşta pişik olması normal mi?