Kızlar merhaba,
Bebeğim 2 ay 15 günlük oldu 3 gündür sağ gözü çok fazla çapak tutuyor ve durmadan ağlar gibi yaş akıyor. İnternetten baktım henüz gözde gelişim olmadığından normal diyor. Bazı yerlerde anne sütü damlatın falan diyor. Ben bilemedim ne yapmalıyım.
En küçüklerken kardeşim bebekken böyleydi biz pamuk çay sürüp gözü ile silmiştik hemen iyileşmişti.
Kızımın gözünü bende sürekli pamuk işe siliyorum fayda etmiyor. Sizde bu durumu yaşadınız mı geçiyor mu ya da geçmesi için neler yaptınız ?
Lütfen bilgi 🙏🏻