Hipp combiotic kullanıyoruz biz 4 günlükten beri.
Hipp alman menşeli mama biliyorsunuz.
Babamda geçtiğimiz ay 10 günlüğüne almanya’ya gitti kuzenimin düğünü için mama alır mısın bize demiştim kur farkı ile burada ki 750₺lik mamayı oradan 400 ₺ almış🥲 Neyse bu zamana kadar mamalarımızı ya ebebek yada tanıdık eczaneden aldık.
350 grlık metal kutuya 800 grlık poşetin yarısında ki 400 gr mama sığıyordu bugün babamın getirdiği 800 grlık mamayı açtım ve poşeyi 350 grlık metal kutuya döktüm kutu almadı doldu taştı ve en az 15 biberonluk mama poşette kaldı şok oldum, inanamadım çünkü buradan aldıklarım hep tam doluyordu ama bu sefer poşette mama kaldı metal kutu gırtlağına kadar mama dolu.
Yani mamanın gramajı ile bile oynuyorlar ne diyeym ki yazık.