Kizim 1 yasinda. Gece aglayarak oyaniyor, uyku terroru gibi bisey. Doktorumuz Dormin (melatonin) yazdi. 1 haftadir kullaniyoruz amma ara sira yine oluyor. Beni en cok endiselendiren ilac vermem aslinda, kimler ilac verdi? biraz tetirginim acaba yalnis mi yapiyorum