Mrtannesi ben kendim attım çöpe kremlerin içinde duruyordu annem bi yere gömelim diyordu kış günü oğlan kolik başımızı kaşıyabildiğimiz yok eşim bezleri atmaya gidiyordu dur bekle dedim onu da atıverdim 🤫 enfeksiyon riski ya evde napacak derlil kanlı şey gönme olayı da çok komik geliyor bana 🤷🏻♀️ üzülmeyin yani ben bilerek attım 😁