Bebeğim 2aylık fakat 20. Günden itibaren gaz problemi başladı fakat bizimki biraz farklı sürekli alttan ve ağızdan gaz çıkardığı halde hep ıkınıyor alttan o kadar çok çıkarıyor ki gaz kalması imkansız gündüz uykusu yok uyanıkken sürekli ıkınıyor gece de uykuda aynı şekilde. Aynı problemi yaşayan ya da önerisi olan var mı😔