Kizlar eşimin adına elektrik desteği çıkmış ama kendisi askerde olduğu için gelip PTT ye gitme gibi bı şansı yok acaba ben kendim gidip kimlik lazımmış kimliğin fotokopisi var onla söylesem gelemez yurt dışında die yardımcı olurlarmi sizce hiç başına gelen oldu mu yani aynı evdeyiz aynı yer ikamet edio ama sosyl yrdmlasma kendi adıma geçmesi için dilekçe yazdırdı PTT ye gidip hiç sormadim son günü pazartesi bende son günü gelmeden destekle ödemek istiyorum sizce neyabilirim bizim burdaki sosyal yardım da çalışanlar bı değişik ilgisizler pek çok yardım başvurusunda da bulunmuştum önceden kabul edilmemisti de bu nasıl oldu anlamadik heralde askerde die mi çıktı bilmiyorum kendi adıma da çıkması için ugrscaklarini da zannetmiyorum bende bı ay bı ay diyerek yararlanmak istiyorum maddi imkanlarım da kısıtlı yani o yuzdn kullanmak istedim başına gelen var mı ya beni bı aydinlatabilirmisinz