Alerjikrinit bizim 2 ay olacak başlayalı 2,5 yaşında. Çok zorlu bir süreçti alışma evresi beni bitirdi. Ama çok şükür artık alıştı. Okul bize 2 ay demişti zaten gerçekten 2 ayda rayına oturdu her şey. Oğlum geçen sene bakıcıdaydı o yüzden kıyas yapabilirim. En önemlisi kaliteli vakit geçiriyor kreşte. Uyku yemek gibi konular saati saatine yapılıyor. 2,5 senedir sürekli iştahı dalgalanmalı ve genelde az olarak ilerlerken kreşe başladıktan sonra ciddi bir artış var.
Konuşması çok çok iyi olmasına rağmen kreş üzerine daha da katmaya devam ediyor. Duygularını regüle etme konusunda çok ilerleme var. Muhtemelen okulda yaşadığı ağlama durumlarında bunları öğretmişler. Ağlamam bitsin anlatıcam, şimdi sakin olmalıyım değil mi anne falan diyor gerçekten bunlar hoşuma gitti. En önemlisi zaten sosyalleşmesi çok çocuk seven bir oğlum vardı artık okula alışınca arkadaşlarına olan sevgisini daha güzel ifade etmeye başladı .
Bakıcıda veya anneanne babaannede bakım veren kişinin 1 kişiye bakıyor olması en önemli ayrıntı belli bir yaşa kadar da bu şart gerçekten ama konuşma ve gelişim kreş için uygunsa bakıcı anne için daha yorucu. Yemeğini düşün, eğitimini düşün, uyku saatini düşün ve yönet, gün içinde sürekli sor uyudu mu yedi mi takip et vs. Bunlar bakıcı konusunda çok yorucu oluyor.