Melisayda biz 1 yaşında konsept olarak değil de güzel pembe balonlarla süsledik iyi ki doğdun yazısı yıldızlar vs vardı masa önü süsü vardı hepsini bi sayfadan aldım kızıma da pembe tütülü elbise giydirmiştim 1 yaş tacı falan vardı güzeldi ama 2 yaş için zorlandım baya 😀