Bu aralar kızım asla kendi yatağında uyumuyor korkarak kalkıyor bağıra bağıra ağlıyor geceleri çok zor uyuyor uyutmak nerdeyse imkansız çok uykusu olsa bile
Bana kök söktürüyo bu aralar herkeste mi aynı yoksa bize mi özel
Bu aylarda ki bebeğinizi nasıl uyutuyosunuz bana yollarını söyleyin lütfen çok zor durumdayım ağlıycam