Kızlar diyelim ikinci çocuk doğduğunda ilk çocuğumun kreşe başlama zamanı oluyor. Tam bebek eylülde doğuyor ve ilk çocuğun okula başlama zamanına denk geliyor bu durumu yaşayan oldu mu ne gibi sorunları olabilir. İlk çocuk üzülür mü daha mı zor alışır okula. Eve bebek geldi beni istemediler okula verdiler kafası olur mu acaba. Bu durumu yaşayan oldu mu hiç