mamaglsh siyah pandadan var bende. Globber düşünüyordum ama hediye geldi. 2 hafta falan oldu alınalı. Hala üstünden inmiyor. İçinde alt kısmında yumuşak bir destek var. Şu gri pedi ben beğenmedim çıkardım. Bel ağrıtma durumu olmaz bence. Alt kısmı yumuşak bir sandalye gibi düşünebilirsiniz. Ben çok memnunum valla. 2 haftadır bebek arabası kullanmıyorum diyebilirim🤣
Ayrıca globbera değmez bence. 2 yaş civarı scootera daha çok ilgi oluyor. 3 4 yaş civarı bisiklete 😅 o zamana da globberın bisikleti bana saçma geliyor. Normal bisiklet alırım o zamanlar. 2 yaşında da scooter alırım zaten.