nurhi Bir hafta önce sezaryen oldum. İli gündür karnımda bir morluk oluştu. Sizde de var mıydı bu durum ?
denizkiziumay nurhi genelde ameliyat sonrasi karına bastırma kaynakli morluk oluşabiliyor tabii muayne olmakta fayda var yine de geçmiş olsun :)