Merhaba, oğlum 16 aylık ama sadece anne meme gitti düştü diyor onları da mesela gittiyi ditti falan diyor söylediğimi anlıyor ama ağzından net kelime çıkmıyor sizce normal mi? Benim bir tanıdığımın kızı 18 aylık 1 den 10 a kadar sayabiliyormuş bazı isimleri söyleyebiliyormuş. O kadarını beklemiyorum ama endişeleniyorum. Herkes normaldir diyor. Siz tecrübeli annelerin fikrini almak istiyorum.