iremakdm az önce post açtım sinirden ölüyorum
sninki daha 1 aylık canım öp başına koy küçücük bebek vardır illaki sıkıntısı benım 4 yaşında her gece aglıyor
6 aylık oglumuda uyandırıyor her gece ya ölüyorum uykusu luktan
Bebek yapsa bu kadar zoruma gitmez kocaman cocık artık illalah ettirdi ya doğduğundan beri uyanıyor