Prensescik Beta degerim 50 cıkmıştı üstüne tıkladım karşılastıra bastım 374 cıktı deger anlamadım https://hizliresim.com/68976fv
gencmom_ Prensescik dün o civar çıkmış Eğer Bi hamilelik geçirdiysen önceden onda 374 öğrenmiş olabilirsin 6 ocakta 2021 tarihi büyük ihtimalle 374le öğrenmişsin
Zeynali Prensescik önceki değer ile karşılaştırma yapmış 374 2021 yılına ait şimdi ise 50 🌸 tebrikler saglikla gelsin bebis💖
nurlyy Prensescik hemşire olarak söylüyorum, o 50 en düşük değer, en düşük değerden şu anki değerinizin ne kadar yükseldiğini göstermek için o grafik, yani gebesiniz hayırlı olsun
gencmom_ nurlyy Bi yanlışınız olabilir mi? 374 çıkan zaman 6 ocağa ait altta tarih var Üstte sağ kısımda dün :50 yazıyor
nurlyy gencmom_ evet evet onu demek istedim zaten, 0,5 itibariyle gebelik oluyor, yüksek çıkmış olduğunu söylemek istedim, verilen grafiğin de bu nedenle verildiğini söyledim, sevgiler 🥰
Birdunyabircennetannesi Prensescik Daha önceki değeriniz o 374 yazan Şimdi 50 çıkmış hayırlı olsun hamilesiniz
Prensescik Birdunyabircennetannesi yarın bida kan vericem inşallah yükselmiştir korkuyorum kimyasal olur diye 28 di ilk degerim 1 günde 50 yükseldi inşallah yine yükselir
gencmom_ nurlyy bende emin olmak için seneler önceki testine döndüm üşenmeden ben mi yanlış biliyorum diye acaba 😂