ay1003 Bugün ovülasyon testi yaptım ve çizgiler net bir şekilde çıktı. Belirtilerim ise kasıklarda ağrı ve akıntı. Bilenler tecrübeli olanlar neyi nasıl yaptınız bilgilendirirmisiniz ? Oğlum 2 ay sonra 5 yaşına girecek ve ben 2. Çocuğu istiyorum 🤭