kayram3307 2,5 yaşında oğlum 15 ağustosta başladı. Daha bu hafta ağlaması kesildi. Ama bizim ilk 2-3 hafta içeride arada ağlamaları oldu. Sonrasında sadece bırakırken ağlıyordu. Bu hafta bırakırken ağlamayı da bıraktı. Ama 2 aylık süreç bu tabi. Bizim bakıcı olayı vardı öncesinde biz işe giderken bir yerde durması gerektiğini bilerek büyüdü sizde biraz daha fazla tepki vermesi normal henüz bilmiyor bunu çünkü. Duygularınızı çok iyi anlıyorum 2 aydır daha yeni oh çektim. İçeride ağlıyor olması biraz sıkıntılı ama kaç gün oldu tam olarak? İçeride ağlayınca dışarı mı çıkardılar hemen? O kadar kritik bir şey ki şimdi çocuk ağlayınca hemen dışarı çıkarma veya okuldan gönderme olunca çocuk okula girince daha çok ağlayarak tepki veriyor gidebilmek için. Baştan ne kadar kalacağına karar verip içeride bir şekilde ikna edilip o kadar kalması gerekir. Mesela işte kahvaltı yapacaksın oyun oynayacaksın ben seni alacağım gibi somut zaman terimi kullanıp dediğiniz zamanda almak gibi. Okulun yönlendirmesi gerekir onlar daha iyi yönetiyor süreci