Merhaba kızlar kızım şuan 11 yaşında 9 yaşında adet oldu çocuk endokrinolojisine gittik 1.5 yıl her 28 günde bir lucrin Depot iğne verdi ve adeti durdurduk kızım 144 boyunda 49 kilo artık iğneyi bıraktık adet olabilir dedi doktor sorum şu başına gelen veya çevresinde duyan var mı kızım boy atarmı biraz kilosu fazla farkındayım ama çok iştahlı fikirlerinize ihtiyacım var teşekkürler