Kızlar yatak odamda birşey görünüyor. Neyi nasıl anlatsam bilmiyorum şu şekilde eşim orda uyuyordu ben bebeğimle başka odada uyuyorduk bebegim henüz çok ufaktı ve geceleri sık uyaniyordu eşimde ise gidiyordu ayrı yattık ama eşim odadan fırladı resmen normalde köy çocuğu hiç öyle böcek yılan korkmaz. Bana yatak odasında bir erkek eli avucu büyüklüğünde yengece bezneyen birşeyin yatağın üzerinde olduğunu uyanmasına izin vermediğini söyledi sonradan bir şekilde kalkıyor odayı alt üst ediyor birşey yok tabi sabah odayı boşaltıyoruz hiç birşey yok çatlak delik vs yok evim yepyeni zaten parke beyaz kapı beyaz herşey yepyeni sıfır daire. Neyse eşim çok etkilendi aradan bir iki ay geçti bu defa abim bize geldi birşeyden haberi yok biz onu kendi odamızda yatırdık gece odadan fırladı aynen eşimin anlattığı gibi anlattı çok korkmuş ve etkilenmişti. Sonrada kız kardeşim oda aynısını anlattı. Ben aylardır odamda uyumayı bırakın gidip gelirken korkuyorum sizce bu neyin nesi. Herhangi bir böcek kesinlikle yok bu başka birşey çok korkuyorum 😭😭😭😭😭