barbiee_ Snglkargc_0107 Kayseri’de yaşıyorum 27 yaşındayım canım sen nerede yaşıyorsun kaç yaşındasın 🥰
barbiee_ Snglkargc_0107 şimdi toparladı çok şükür kusma grip öksürük balgamlı çok kötüydü bende aynıydım Allah bidaha göstermesin 1 ay çektim valla tad koku hala yok